Atei Italiani
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Babylon

Andare in basso

Babylon Empty Babylon

Messaggio Da Rasputin Mer 19 Mag 2010 - 14:00

ENGLISH

Welcome to the new international section. Here is everything allowed: small talk, fun, jokes, and even serious conversation except writing in other languages than English, Spanish, German and Turkish as well as for what is stated here

http://atei.forumitalian.com/regolamento-f9/regolamento-t972.htm

This section is intended as a bridge to international users and as a sort of "gym" where everybody can test, use and improve her / his language skills. I have been assigned the task to moderate the section; I have been moderating other sites before, and I (almost) always made it not to sanction, not to censor and not to ban anybody. I trust you all to co-operate with me in order to achieve the same goal here wink..

Should anyone not understand this message, partly or in the whole, please send me a PM and I'll do my best to explain you wink..

Have a good fun!

Update: from now on, the user mavalà will help me in this job. She is, amongst others, in charge for the newly added Turkish language. Any disrespect towards her will result in hard reactions from ME frusta

CASTELLANO

Bienvenidos en la nueva sección internacional. Aquí está permitido de todo: charlas, diversión, chistes y hasta conversaciones serias salvo escribir en idiomas que no sean inglés, español, alemán y turco, tanto como lo que se explica aquì

http://atei.forumitalian.com/regolamento-f9/regolamento-t972.htm

La sección está pensada para servir de puente con los usuarion extranjeros y como una especie de "Gimnasio" en el que todo el mundo puede poner a prueba, utilizar y mejorar sus habilidades idiomáticas. Se me ha encomendado la tarea de moderar la sección; he estado moderando otros sitios anteriormente, y (casi) siempre he logrado no tener que sancionar, censurar o excluir a nadie. Confio en vuestra cooperación conmigo para conseguir el mismo objetivo aquí. wink..

En caso de que alguien no comprendiese todo o partes de éste mensaje, ruego me manden un MP y haré lo mejor que pueda para explicaroslo wink..

¡Qué os lo paseis bién!

Actualización: a partir de ahora, la usuaria mavalà va a ayudarme en el trabajo. Ella, entre otras cosas, va a encargarse del idioma turco, recién añadido. Cualquier falta de respeto hacia ella va a causar reacciones contundentes de MI parte frusta

Babylon Merini10
Babylon 9y7DqPaA_o
Rasputin
Rasputin
..............
..............

Maschio Numero di messaggi : 60927
Occupazione/Hobby : On the run
SCALA DI DAWKINS :
Babylon Left_bar_bleue70 / 7070 / 70Babylon Right_bar_bleue

Torna in alto Andare in basso